Job 19 van 39


Report this listing

Solliciteren



Boekhouding Medewerker | Analytisch | Rekkem


Functie

Heb je al ervaring in een soortgelijke functie, of heb jij een diploma in boekhouding? Ben je tweetalig frans + nederlands? Zoek jij een nieuw job als boekhouding medewerker in Rekkem, met een onbepaalde duur contract?

Voor ons klant in Rekkem, actief in de logistieke sector, zoeken wij een boekhouding medewerker.

Voorbeeld van jouw taken:
  • Het verwerken van het betalingsverkeer (inkomend - uitgaand)
  • Het inboeken van de kostenfacturen op de juiste afdeling volgens het analytisch plan
  • De BTW - IC aangiftes voor onze kantoren in Nederland en Luxemburg
  • Het beheer van de douanerekeningen / borgrekeningen
  • De voorbereiding van de interne / externe audits
  • Het opmaken van de maandelijkse cijferrapportering voor het management de voorbereiding van het budget, incl. provisies

Jouw profiel

  • Je bent administratief sterk en nauwkeurig
  • Je bent vlot met Microsoft Office
  • Je bent in staat om je eigen werk te organiseren en weet prioriteiten te stellen.
  • Je bent communicatief en denkt oplossingsgericht
  • Je functioneert goed binnen een dynamische omgeving
  • Een vlotte kennis (gesproken en geschreven) van Nederlands - Frans is een vereiste.
  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma of je bent gelijkwaardig door je opgebouwde werkervaring.
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Domein: Analytische boekhouding
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • Domein: Algemene boekhouding
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
    De activiteitsgraad van het personeel controleren
  • Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
  • Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
  • Domein: Fiscaliteit
  • Opvolgen van: Beleggingen
  • Domein: Inning van vorderingen
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • Opvolgen van: Lonen
  • Opvolgen van: Onkostennota's
  • Opvolgen van: Budget
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • Domein: Lonen
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren

Aanbod

Een vaste baan
en salaris afhankelijk van het profiel

Als je volledig overtuigd bent, aarzel dan niet om via de bovenstaande link te solliciteren.
Heb ik je nieuwsgierigheid gewekt maar heb je nog vragen? Neem gerust contact met mij op via e-mail: expertcentre.379@adecco.be

Tot binnenkort, hopelijk!
Julie Van den Broecke.

Volg gerust ons nieuws en onze vacatures via mijn Linkedin-pagina!

Solliciteren

379 EC WALLONIE OUEST
+32 (0)2 432 31 10

Solliciteren